Λάζαρης Χρήστος

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
E-mail:
Διεύθυνση Γραφείου: Πατησίων 80, 2ος όροφος
Τηλέφωνο: 210 - 8203 370

Ο Δρ. Χρήστος Λάζαρης είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει αναγορευτεί διδάκτορας του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μελετώντας τις θεματικές περιοχές του Omnichannel Retailing, της Ατμόσφαιρας Καταστήματος και της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, ακολουθώντας διεπιστημονική προσέγγιση.

Στη διδακτική του εμπειρία περιλαμβάνεται αυτοδύναμη, φροντιστηριακή και εργαστηριακή διδασκαλία σε μαθήματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών: "Διοίκηση Επιχειρήσεων & Τεχνολογία", “Information Systems Management”, "Πληροφοριακά Συστήματα Customer Relationship Management", "Ψηφιακό Μάρκετινγκ", "Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Εφαρμογές Διαδικτύου", "Ανάλυση & Σχεδιασμός Πληροφοριακών Συστημάτων", κ.α.

Έχει  δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά όπως: International Journal of Electronic Commerce, Journal of Retailing and Consumer Services, International Journal of Technology Marketing, International Journal of Innovation and Technology Management, καθώς και σε πρακτικά συνεδρίων διεθνούς εμβέλειας: European Marketing Academy Conference (EMAC), American Marketing Association (AMA) Conference και International Conference on Human-Computer Interaction.

Είναι μέλος του ερευνητικού κέντρου Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2001, και της ερευνητικής ομάδας IMES (Interactive Marketing and Electronic Services) έχοντας συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στις θεματικές περιοχές του Digital/Omnichannel Retail Marketing, της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και των Πληροφοριακών Συστημάτων. Στο παρελθόν έχει, επίσης, διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε εταιρείες Λιανεμπορίου και Πληροφορικής.

Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Μεταπτυχιακού Διπλώματος (MSc) στις Επιστήμες των Αποφάσεων (International MBA) με ειδίκευση Ηλεκτρονικού Εμπορίου, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Google Scholar profile 

ResearchGate profile

Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 23-11-2023

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.