efood: Από τη δημιουργία του delivery στην Ελλάδα, στην αλλαγή των δεδομένων της αγοράς

Advertorial


Το efood δημιουργήθηκε το 2011 και διατηρεί μέχρι σήμερα την πρώτη θέση στις υπηρεσίες online delivery στην Ελλάδα, σε μερίδιο αγοράς, σε όγκο πωλήσεων καθώς και σε αριθμό συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα του. 

Τα κομβικά σημεία της ανάπτυξής του efood, έως σήμερα, δημιουργούν κάθε φορά νέα δεδομένα για την αγορά: αλλαγή του επαγγέλματος του διανομέα, διαμόρφωση του quick commerce κλάδου, τεχνολογική εξέλιξη της πλατφόρμας για την εμπειρία του χρήστη, μετατροπή του ίδιου του efood από startup σε οργανισμό με περισσότερους από 4.000 ανθρώπους στο δυναμικό του, ενσωμάτωση της κοινωνικής συνεισφοράς στη λειτουργία της πλατφόρμας του.

Η ίδια η δημιουργία του efood όπως και η διαδρομή του, είναι συνυφασμένη, σε μεγάλο βαθμό, με την αλλαγή και την εξέλιξη της ελληνικής αγοράς, είτε εισάγοντας καινοτομίες σε αυτήν, είτε διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στην επιτάχυνση νέων τάσεων.
 

Καινοτομία στον τρόπο με τον οποίο παραγγέλνουμε το φαγητό μας.

Το efood άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν, παραγγέλνουν και παραλαμβάνουν το φαγητό τους, την ίδια στιγμή που μετέβαλε σε μεγάλο βαθμό την ίδια τη λειτουργία των καταστημάτων, τα οποία απέκτησαν τη δυνατότητα να απευθύνονται σε ένα μεγαλύτερο πελατολόγιο, να προβάλουν μαζικά τα προϊόντα τους, και να δημιουργούν ουσιαστικά μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης. Η συνεχιζόμενη αύξηση του αριθμού των καταστημάτων εστίασης, συνδέεται άμεσα με τη νέα συνήθεια που δημιούργησε το efood, εγκαινιάζοντας μάλιστα μια νέα τάση στην Ελληνική αγορά, αυτή της δημιουργίας καταστημάτων, αποκλειστικά για διανομή προϊόντων, χωρίς δηλαδή την πλήρη λειτουργία του φυσικού καταστήματος.
 

Εισάγοντας στην Ελλάδα το quick commerce

Το 2019, το efood δημιούργησε, αρχικά πιλοτικά, το efood market, εντάσσοντας τα προϊόντα μικρής λιανικής, για πρώτη φορά, στις δυνατότητες online παραγγελίας και διανομής. Μέσα σε τρια χρόνια, η υπηρεσία αναπτύχθηκε, τόσο σε επίπεδο ταχύτητας παράδοσης όσο και σε επίπεδο διαθέσιμων προϊόντων και τιμολογιακής πολιτικής, τη στιγμή που στην πραγματικότητα δημιούργησε μια νέα αγορά, με θετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη της μικρής λιανικής και του τοπικού εμπορίου.
 

Ενσωμάτωση τεχνολογίας και καινοτόμων εφαρμογών

Βασικό συστατικό των, επιχειρηματικά και εμπορικά, καινοτομιών του efood είναι η τεχνολογία, την οποία ενσωματώνει και παραμετροποιεί, έτσι ώστε να βελτιώνει και να εξελίσσει την υπηρεσία του, τόσο προς τους χρήστες του όσο και προς τις επιχειρήσεις που συνεργάζεται. Το efood πραγματοποιεί μια συνεκτική επένδυση, τα τελευταία χρόνια, σε εξειδικευμένους επαγγελματίες στην τεχνολογία, με στόχο να δημιουργήσει τη νέα εποχή της διανομής. Η ομάδα τεχνολογίας του efood εργάζεται για τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη - και μέσα από τη δημιουργία προσωποποιημένης εμπειρίας αγορών -, τη διαχείριση του στόλου και την επίτευξη των άμεσων παραδόσεων, εντός λίγων λεπτών από την παραγγελία καθώς και για την ασφάλεια της χρήσης της πλατφόρμας και των συναλλαγών.

 

Το efood, έως και σήμερα, έχει καταφέρει να παραμένει η μεγαλύτερη πλατφόρμα διανομής στην Ελλάδα ενώ παράλληλα αναπτύσσεται στη βάση της καινοτομίας, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα και τάσεις στην ελληνική αγορά. Αξιοποιώντας την τεχνολογία, βρίσκεται στο κέντρο της εξέλιξης της αγοράς, βάζοντας νέους όρους για την ανάπτυξής της.