Η νέα συνήθεια στην online παραγγελία φαγητού
Tην ανταπόκριση του κοινού γνωρίζει από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας του το BOX, η νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ, που βρίσκεται ήδη ψηλά στις προτιμήσεις των νέων. Οι δυνατότητες που προσφέρει είναι πολλές. Οι ευκαιρίες επιβράβευσης ακόμα περισσότερες.
Η υπηρεσία δίνει την ευχέρεια σε όλους τους χρήστες να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ και να παραγγείλουν φαγητά και ροφήματα της επιλογής τους σε περισσότερα από 3.000 εστιατόρια και καφέ σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων δημοφιλείς αλυσίδες όπως ο Γρήγορης, τα Goody’s, η Pizza Fan, ο Βενέτης κ.ά. Σύντομα η πλατφόρμα θα προχωρήσει και σε άλλες δυναμικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης σε όλη τη χώρα.
Μέσα από το BOX app (Android, iOS) και την ιστοσελίδα www.box.gr οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μια μεγάλη ποικιλία από γεύσεις και κουζίνες, ενώ για πρώτη φορά μπορούν να προγραμματίσουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).
Η νέα υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα παραγγελίας από χιλιάδες καταστήματα εστίασης σε όλη την Ελλάδα.
Στα μοναδικά πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας συγκαταλέγεται επίσης το πρόγραμμα επιβράβευσης, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλές. Συγκεκριμένα, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, δωρεάν ΜΒ από την COSMOTE, αλλά και δωροεπιταγές από γνωστές επιχειρήσεις.
Οι δυνατότητες και τα οφέλη για τους χρήστες
Τώρα όλοι μπορούν να παραγγέλνουν το αγαπημένο τους φαγητό ή ρόφημα εύκολα και γρήγορα, με λίγα μόνο κλικ, απολαμβάνοντας μοναδικά οφέλη, όπως: Rewards: Με κάθε παραγγελία, αφήνοντας κριτική, πληρώνοντας με κάρτα και καλώντας φίλους να χρησιμοποιήσουν την ίδια υπηρεσία, ο χρήστης συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει σε προσφορές, MB και δωροεπιταγές. Κάθε φορά που ανοίγει την εφαρμογή, βλέπει πόσους πόντους έχει συγκεντρώσει.
Taste Profile: Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το δικό του «γευστικό» προφίλ με βάση τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του (π.χ. καυτερά, vegetarian). Με αυτόν τον τρόπο ανακαλύπτει τα καταστήματα που προσφέρουν φαγητά και ροφήματα τα οποία πραγματικά ταιριάζουν στις γεύσεις του.
Προγραμματισμένη ώρα παράδοσης: Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την ακριβή ώρα παράδοσης της παραγγελίας του.
Κριτική πιάτου/καταστήματος: Εκτός από την αξιολόγηση ενός καταστήματος, οι χρήστες ενθαρρύνονται να κάνουν κριτική για συγκεκριμένα πιάτα, αλλά και να προτείνουν πιάτα και καταστήματα μόνο για τους φίλους τους.
Στο BOX, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν συγκεντρωμένα όλα τα διαθέσιμα εστιατόρια και καφέ της περιοχής τους, το μενού του καταστήματος που τους ενδιαφέρει, καθώς και πληροφορίες για τον χρόνο παράδοσης και το κόστος της παραγγελίας τους. Η πληρωμή γίνεται είτε με μετρητά στον διανομέα είτε με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας στην ιστοσελίδα και στην εφαρμογή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.