Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων
Με «χαρτοφυλάκιο» την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών στο νέο δρόμο τους προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την στροφή τους προς το ηλεκτρονικό επιχειρείν, ιδρύθηκε εν μέσω …πανδημίας, η νεοφυής εταιρεία eTurn. Η συμβουλευτική εταιρεία eTURN, αποτελεί πρωτοβουλία απόφοιτου του ΜΒΑ International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Δημήτρη Θεοφάνους, και επαγγελματία στους τομείς του eBusiness και του eCommerce, ο οποίος πλαισιώνεται από μία έμπειρη ομάδα συμβούλων.
Η eTURN, που λειτουργεί από τον Μάιο του 2020, απευθύνεται σε οργανισμούς που ανήκουν στον ιδιωτικό, στον δημόσιο και στον κοινωνικό επιχειρηματικό τομέα, σε διάφορους κλάδους (Retail, Fashion, Online Pharmacies, Energy, Services), προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, ψηφιακών λειτουργιών και στρατηγικής, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού.
Σήμερα όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι καλούνται να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες. Πόσο όμως έχει προχωρήσει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη χώρα μας; Η περίοδος της πανδημίας φαίνεται ότι θύμισε σε παγκόσμιο επίπεδο την αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς αποδείχθηκε ένα πραγματικά πολύτιμο εργαλείο τόσο για δημόσιους όσο και για ιδιωτικούς οργανισμούς προκειμένου να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες. Η περίοδος αυτή ώθησε τις περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις να αντιληφθούν τον πλούτο των δυνατοτήτων που διανοίγει η αξιοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού.
'Ηρθε για να υποστηρίξει τη στροφή ελληνικών επιχειρήσεων και οργανισμών στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Από την πλευρά της εταιρείας, ο κ. Θεοφάνους αναφέρει σχετικά: «Η στροφή στο ηλεκτρονικό επιχειρείν τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τις πρόσφατες εξελίξεις της πανδημίας, επιτάχυναν τις αποφάσεις της συντριπτικής πλειονότητας των επιχειρήσεων να αναπτύξουν τα e-κανάλια τους, είτε για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών είτε για την επικοινωνία αυτών».
Στόχος της νέας συμβουλευτικής εταιρείας είναι να βοηθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις να αφήσουν ένα σημαντικό επιχειρηματικό αποτύπωμα στο πεδίο αυτό.
«Όραμά μας είναι να κατευθύνουμε τους πελάτες μας, από μικρομεσαίες έως μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών, βάσει των αναγκών τους, αλλά και το υπάρχον ψηφιακό τους επίπεδο, να μετασχηματίσουν τις λειτουργίες τους ώστε να ανταποκριθούν μακροπρόθεσμα σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όσο είναι το ψηφιακό», εξηγεί ο ίδιος.
Οι αναδυόμενες προκλήσεις της εποχής μας καθιστούν αυτονόητη πλέον την αναγκαιότητα ψηφιακής ανάπτυξης, ιδίως για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς χαμηλής ή μέσης τεχνολογικής εξειδίκευσης. Για παράδειγμα, στη νέα ψηφιακή εποχή είναι δύσκολο να δραστηριοποιείται κάποιος στον χώρο των πωλήσεων, αλλά να μη διαθέτει γνώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Η προσαρμογή μιας επιχείρησης στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις έχει ως απώτερο σκοπό την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της, όπως επίσης την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος και ευελιξίας. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, οι επιχειρήσεις βελτιώνουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες, την ποιότητα και το κόστος παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών τους.
O εκπρόσωπος της εταιρείας Δημήτρης Θεοφάνους δραστηριοποιείται στον χώρο του eBusiness και του eCommerce τα τελευταία 15 χρόνια. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος International MBA, Major in Marketing & Strategy, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ως υπότροφος του Ιδρύματος «Αλέξανδρος Ωνάσης».
Πληροφορίες: eturn.gr