Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.  Μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ

  • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • Ελληνικά
  • English
Αρχική
Menu
  • Το Γραφείο Διασύνδεσης
  • Υπηρεσίες προς φοιτητές
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • Απασχόληση στο εξωτερικό
    • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
    • Εκπαίδευση & Έρευνα
    • Σεμινάρια και Εργαστήρια
    • Ψυχομετρικά τεστ
    • Αρχείο άρθρων-πληροφοριακού υλικού
    • Έρευνες, παρουσιάσεις, έντυπα και άλλο υλικό
  • Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες
  • Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας
    • Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας
    • Πρακτική Άσκηση
  • Νέα
    • Εκδηλώσεις
  • Επικοινωνία
Αναζήτηση για:

Φόρμα αναζήτησης

Buyer

For over 25 years, MP Marine Purchasing has provided professional ship supply services and spare parts to the marine industry.

Our company is searching for an experienced Buyer who will be able to process purchasing requisitions from the managers in the field and turn those requisitions into purchase orders. The Buyer will be responsible for creating purchase order tracking systems, alerting management when orders have been filled and invoices from vendors have been issued, answering vendor questions and providing them with additional order documentation as needed.

In this role, the successful candidate for this position has experience in the shipping industry and a strong understanding of supply chain management concepts.

Responsibilities

  • Identify customer preferences and forecast consumer trends
  • Evaluate supplier options according to prices, quality etc. and determine the best choices
  • Discover and purchase new products and check the quality and popularity of those already on our shelves
  • Negotiate terms of agreements to achieve the best deal for our company
  • Ensure the timely delivery of products and compliance with the contracts of purchase
  • Monitor stock levels and make plans for buying within budget
  • Create reports on sales, budgets and customer satisfaction and adjust your strategies accordingly
  • Forge and maintain trust relationships with suppliers to promote fair dealing
  • Attend events, fairs and exhibitions to remain up-to-date with the market’s trends

Qualifications

  • Bachelor’s Degree in Marketing or a related field required
  • Highly proficient in spoken and written English
  • Familiarity with market research, data analysis and forecasting techniques
  • Comprehensive understanding of MS Excel, MS Word and industry standard purchase order software platforms
  • Impeccable attention to detail
  • Up to speed with purchasing best practices
  • Able to thrive in a high-stress and fast-paced environment

Terms of employment

  • Full time, 1 position.

Intern – IT Administrator

Τα Ξενοδοχείa «Μεγάλη Βρεταννία» και «King George» είναι δύο από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία των Αθηνών, διεθνώς αναγνωρισμένα για την εξαιρετική ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών  και των παροχών προς τους φιλοξενούμενους και είναι μέλη της αλυσίδας Luxury Collection της Marriott International. Τα ξενοδοχεia διαθέτουν 422 δωμάτια και σουίτες, μαγευτικούς χώρους δεξιώσεων, φημισμένα εστιατόρια όπως το GB Roof Garden και Tudor Hall, το βραβευμένο σε όλο τον κόσμο Alexander’s Bar, και το αναζωoγoνητικό GB Spa.  Περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι υποστηρίζουν με τον επαγγελματισμό και την προθυμία τους την παροχή υπηρεσιών προς όλους τους πελάτες των ξενοδοχείων.

 

Το τμήμα Μηχανογράφησης (I.T) ενδιαφέρεται να προσλάβει: Εκπαιδευόμενο – Υπάλληλο Τμήμα Μηχανογράφησης (Intern – IT Administrator)

 

Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Σπουδαστής/ρια στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη)
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας   (Πιστοποίηση Proficieny)
  • Πιστοποίηση ECDL
  • Βασικές γνώσεις δικτύων, και hardware υπολογιστών
  • Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευχάριστη προσωπικότητα

Οι υποψήφιοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με μια πρόσφατη φωτογραφία τους.

Developer

Company Profile: HYPERCO SA, since its establishment in 1997, based on experience and scientific background of its founding directors, is active in the design, implementation and management of integrated programs and projects. HYPERCO SA is looking for a developer to expand the Software Development department.

Skills

Experience in:

  • developing and maintaining websites, portals using WordPress and/or Joomla
  • building mobile apps (Android and/or IOS)

Valued but not required experience in developing:

  • GIS applications
  • VR applications
  • AR applications

Knowledge of:

  • PHP, MySQL, JavaScript, CSS
  • Version Control Systems (e.g. GIT)

Additional requirements:

  • Good Knowledge of the English Language
  • Military obligations fulfilled for Male Candidates

SUPPORT IT | ΜΑΘΙΟΣ ΠΥΡΙΜΑΧΑ Α.Ε.

Η ΜΑΘΙΟΣ ΠΥΡΙΜΑΧΑ Α.Ε αναζητεί Υπάλληλο Μηχανογράφησης. Η εταιρία μας με παράδοση στο χώρο των βιομηχανικών πυριμάχων και των δομικών υλικών από το 1890, προσφέρει δυνατότητες συνεχούς εκπαίδευσης και κυρίως μεγάλες προοπτικές εξέλιξης, δεδομένης της ταχείας ανάπτυξής της σε διεθνές επίπεδο.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

  • Εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη συστημάτων υποδομών και επικοινωνιών.
  • Εγκατάσταση και διαχείριση συσκευών software/hardware.
  • Καθημερινός έλεγχος της ορθής λειτουργίας των συστημάτων.
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης στους χρήστες της εταιρείας για την επίλυση προβλημάτων.

ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

  • Πτυχίο σχολής τεχνικής κατεύθυνσης.
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  • Καλή γνώση συστημάτων, Exchange Server, Windows File Management.
  • Καλή γνώση στην εγκαταστάσεων δικτύων, υλοποίηση τοπολογίας δικτύου, εγκατάσταση περιφερειακών συστημάτων σε αυτό (IP κάμερες, εκτυπωτές κ.α).
  • Coding in HTML, CSS, PhP, Java.
  • Woocommerce maitenance
  • Adobe Suite (Photoshop, Illustrator).

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας.
  • Μεθοδικότητα και επαγγελματική προσέγγιση κατά τη διεκπεραίωση των προβλημάτων που του ανατίθενται.

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ

Άριστο περιβάλλον εργασίας, δυνατότητες συνεχούς εκπαίδευσης και κυρίως μεγάλες προοπτικές εξέλιξης, δεδομένης της ταχείας ανάπτυξής της σε διεθνές επίπεδο.

ΕΙΔΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Πλήρης απασχόληση αορίστου χρόνου.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ – ΒΟΗΘΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | ΔΗΣΙΟΣ – ΠΑΝΔΗ

Καθήκοντα:

  • Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων
  • Σύνταξη μηνιαίων αναφορών πωλήσεων και καθορισμός μηνιαίων στόχων του τμήματος πωλήσεων
  • Δημιουργία και διαχείριση προωθητικού και επικοινωνιακού υλικού
  • Δημιουργία τιμοκαταλόγων και έντυπων προϊοντικών καταλόγων
  • Διαχείριση και προετοιμασία εταιρικών ταξιδιών και εκθέσεων
  • Διαχείριση κεντρικού e-mail της εταιρείας και παρακολούθηση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με πελάτες/προμηθευτές/δημόσιες υπηρεσίες/προσωπικό της εταιρείας
  • Επιλογή, αξιολόγηση και συνεχής επαφή με τους υφιστάμενους και νέους προμηθευτές
  • Επεξεργασία προσφορών προμηθευτών με σκοπό να επιτυγχάνεται η πιο συμφέρουσα αγορά για την εταιρία
  • Ενημέρωση και συντήρηση αρχείων και τιμοκαταλόγων προμηθευτών
  • Επικοινωνία και συνεργασία με τμήματα logistics και πωλήσεων
  • Διαχείριση επικοινωνίας με τους συνεργάτες του δικτύου  και τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας.

Προφίλ Υποψηφίου:

  • Πτυχιούχος ΑΕΙ  κατά προτίμηση σε τομείς Διοίκησης Επιχειρήσεων,  Οικονομικών ή Μάρκετινγκ
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση MS-Office και συστημάτων ERP (κατά προτίμηση Entersoft)
  • Γνώση λειτουργίας Εμπορικού Τμήματος
  • Υπευθυνότητα & Συνέπεια στην ανάληψη Ευθυνών
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Δυνατότητα ταξιδιών Ελλάδα και εξωτερικό

Προσφέρουμε:

  • Ικανοποιητικές απολαβές
  • Ασφάλιση
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας.

Είδος απασχόλησης

Αορίστου χρόνου Πλήρης απασχόληση.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι που έχουν τα παραπάνω προσόντα και πληρούν τις προϋποθέσεις να αποστέλλουν τα βιογραφικά τους στην ελληνική γλώσσα. Σε όλες τις επαφές θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Γραφείο
Διασύνδεσης

Γραφείο
Διασύνδεσης

Νέα

  • INCHCAPE @ AUEB | Webinar

    25-01-2021
    Περισσότερα
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΟΠΑ | ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    24-12-2020
    Περισσότερα

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Γραφείο Διασύνδεσης

Ιανουάριος

  • «
  • »
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 
 
 
 
 


Φόρμα Επικοινωνίας

Φόρμα Επικοινωνίας

Υπηρεσίες προς φοιτητές

  • Αναζήτηση εργασίας
  • Απασχόληση στο εξωτερικό
  • Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
  • Εκπαίδευση & Έρευνα
  • Σεμινάρια και Εργαστήρια
  • Ψυχομετρικά τεστ
  • Αρχείο άρθρων-πληροφοριακού υλικού
  • Έρευνες, παρουσιάσεις, έντυπα και άλλο υλικό

Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες

  • Υπηρεσίες για εργοδότες/εταιρίες

Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας

  • Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας
  • Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας
  • Πρακτική Άσκηση

Επικοινωνία

Ελπίδος 13 (πεζόδρομος), 3ος όροφος, 104 34 Αθήνα
Χάρτης πρόσβασης

210 8203 819, 210 8203 825

career@aueb.gr

Ανακοινώσεις / Προκηρύξεις

  • Ανακοινώσεις Γραφείου Διασύνδεσης

Sitemap

  • Χάρτης Ιστότοπου

Online παρουσία

© Copyright 1996 - 2021 | Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
© Copyright 1996 - 2021 | Athens University of Economics and Business