Ολοκλήρωση 5ου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ»
Δελτίο Τύπου
Ολοκλήρωση 5ου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ»
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πέμπτος (5ος) Μαθητικός Διαγωνισμός στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ» ο οποίος διοργανώθηκε και φέτος από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την Ένωση Οικονομολόγων Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος. Ο Διαγωνισμός «ΕΡΜΗΣ» για μαθητές Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ξεκίνησε το 2020 με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από την ίδρυση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και προσελκύει κάθε χρόνο το ενδιαφέρον χιλιάδων μαθητών από όλη την Ελλάδα.
Στον φετινό Διαγωνισμό υπήρξαν περισσότερες από 1.000 συμμετοχές. Η Α’ Φάση πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου 2024 κι έγινε με εξ αποστάσεως μεθόδους. Η Β’ και τελική Φάση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Απριλίου 2024, δια ζώσης, στο κεντρικό κτήριο του ΟΠΑ και συμμετείχαν 129 μαθητές/τριες που διακρίθηκαν στην Α΄ Φάση του Διαγωνισμού.
Οι συμμετέχοντες στον Διαγωνισμό εξετάστηκαν στο γνωστικό αντικείμενο των Οικονομικών, όπως αυτό προσδιορίζεται από τη σχετική διδακτέα ύλη του Λυκείου, αλλά και τις ευρύτερες γνώσεις και αναφορές που περιέχονται σε άλλα παρεμφερή βιβλία.
Τα ονόματα των 6 πρώτων βραβευθέντων μαθητών/μαθητριών που έχουν ήδη αναρτηθεί και στον ιστότοπο του Διαγωνισμού «ΕΡΜΗΣ» https://diagonismos.ermis.aueb.gr/ είναι:
Ο Διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί και τυπικά τον Σεπτέμβριο 2024, με την Εκδήλωση – Βράβευσης των διακριθέντων της Β΄ Φάσης του 5ου Μαθητικού Διαγωνισμού στο κεντρικό κτήριο του ΟΠΑ. Όλες/όλοι οι συμμετέχοντες στη Β’ και τελική Φάση θα λάβουν τιμητικούς επαίνους ενώ οι παραπάνω 6 βραβευθέντες θα λάβουν και ειδικά χρηματικά Βραβεία.
Το ΟΠΑ χαιρετίζει την επιτυχή διεξαγωγή του Διαγωνισμού «ΕΡΜΗΣ» και φιλοδοξεί να τον καθιερώσει ως ετήσιο θεσμό άμιλλας οικονομικών γνώσεων ανάμεσα στους μαθητές Λυκείου στην ελληνική επικράτεια. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται ένα πεδίο και μάθημα που ενώ είναι τόσο σημαντικό για την κοινωνία μας, βρίσκεται στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ενισχύεται η έφεση των υποψηφίων φοιτητών στις οικονομικές σπουδές, και δημιουργούνται κίνητρα στη νέα γενιά να αποκτήσει καλύτερη πληροφόρηση για τις σύγχρονες οικονομικές εξελίξεις.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα σχολεία που έλαβαν μέρος στον Διαγωνισμό και ευχαριστούμε τους/τις Διευθυντές/ριες και τους/τις Οικονομολόγους Εκπαιδευτικούς των Λυκείων που αγκάλιασαν τον θεσμό και βοήθησαν με ζήλο στην προσπάθεια των μαθητών/τριών τους.