Πώς το διαδίκτυο και τα social media επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά;

Στο δεύτερο επεισόδιο του νέου podcast του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, ο Γιώργος Μπάλτας, Kαθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Warwick της Αγγλίας, συζητά για τα social media, το μάρκετινγκ και για το πώς αυτός ο κόσμος μπορεί να επηρεάσει τις επιχειρήσεις, αλλά και τον πληθωρισμό, μαζί με την δημοσιογράφο Ελένη Στεργίου!

Ακούστε το:
 Spotify: https://open.spotify.com/episode/6bIfKa22P75XBos3cHfN6O?si=7be12b1177704095
 Simplecast: https://aueb-cast.simplecast.com/episodes/social-media

YouTube: https://youtu.be/Zr8XZ2GEHUw

 

 

Περισσότερα από το AUEB Cast στη σελίδα: https://www.aueb.gr/el/content/aueb-cast

 

Follow us:

           

AUEB Communication

ID: 
4517

Τελευταία ενημέρωση: 29-10-2024