ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΛΥΨΩ

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Διεύθυνση Γραφείου: Τροίας 2, 5ος όροφος, Γραφείο 508
Τηλέφωνο: 210 - 8203 485

Δρ. Καλυψώ Καραντινού

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων

 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Η κ. Καλυψώ Καραντινού είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι αριστούχος απόφοιτος (valedictorian) του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ (MSc in Marketing), Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Ακαδημαϊκή Διδασκαλία (Postgraduate Diploma in Academic Practice) και Διδακτορικού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ (PhD in Marketing) από το Πανεπιστήμιο του Manchester στην Αγγλία.

Η κ. Καραντινού διδάσκει σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό και διδακτορικό επίπεδο σπουδών και έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία ακαδημαϊκής αριστείας και υψηλής διδακτικής επίδοσης για τη διδασκαλία της. Έχει επίσης ενεργό συμμετοχή με μεγάλη επιτυχία σε προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα βρίσκονται στο χώρο του μάρκετινγκ υπηρεσιών, του τουρισμού, των επαγγελματικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, της επίδρασης του χώρου παροχής της υπηρεσίας (servicescapes & e-servicescapes), της συμπεριφοράς καταναλωτή, της ψυχικής ανθεκτικότητας (resilience), της νευροεπιστήμης (consumer neuroscience), της μετα-ανάλυσης, της διοίκησης της καινοτομίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Η κ. Καραντινού έχει επίσης κερδίσει βραβεία ερευνητικής αριστείας και έχει πλούσιο ερευνητικό έργο που ανέρχεται σε 60+ δημοσιεύσεις σε κορυφαία διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά, διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και σε βιβλία και συλλογικούς τόμους. Ενδεικτικά αναφέρονται: Journal of Business Research, Tourism Management, Journal of Experimental Social Psychology, Sociology, Technological Forecasting and Social Change, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, και Creativity and Innovation Management. Έχει αναλάβει καθήκοντα ακαδημαϊκού αξιολογητή για πολλά έγκριτα διεθνή περιοδικά και συνέδρια, έχει διατελέσει μέλος των επιτροπών αξιολόγησης για τα Marketing Excellence Awards και τα Made in Greece Awards του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ αντίστοιχα και διετέλεσε από το 2013 έως το 2019 εκπρόσωπος της Ελλάδος στη Διοικούσα Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC). Αυτή τη στιγμή διοικεί μια ισχυρή ερευνητική ομάδα με πληθώρα ερευνητικών έργων και ένα μεγάλο διαπανεπιστημιακό έργο χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση στη Διοίκηση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.

Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 26-09-2023

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.