ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Διεύθυνση Γραφείου: Δεριγνύ 12, 4ος όροφος
Τηλέφωνο: 210 - 8203 434
Ο Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος είναι κάτοχος PhD Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εκτεταμένη έρευνα στην τουριστική αγορά, σε συνεργασία με περισσότερα από 100 ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές της χώρας [με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και τοπικών φορέων].
 
Μέσα από μια εξελικτική πορεία, με στόχο τη γεφύρωση του κενού στον χώρο του μάρκετινγκ ανάμεσα στην ακαδημαϊκή έρευνα και τις καθημερινές επιχειρηματικές πρακτικές, εξειδικεύεται στον κλάδο των υπηρεσιών, διαθέτοντας τόσο ακαδημαϊκό υπόβαθρο όσο και πρακτική, επαγγελματική εμπειρία. Έχει αναπτύξει επιχειρηματική δραστηριότητα στο πλαίσιο ερευνητικών οργανισμών, στον τομέα των υπηρεσιών και σε δυναμικά οικοσυστήματα καινοτομίας. Παράλληλα, μέσω δημοσιεύσεων και παρουσιάσεων, στοχεύσει στην ανάδειξη καλών πρακτικών για τη διοίκηση, τα στελέχη/υπαλλήλους και τους πελάτες.
 
Ως Ακαδημαϊκών Διευθυντής του Τμήματος Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων του BCA [www.bca.edu.gr] (Plymouth University), έχει υπό την εποπτεία του τη λειτουργία και ανάπτυξη των προγραμμάτων BA Hospitality and Tourism Management και MA International Hospitality and Tourism Management. Αυτή την περίοδο διδάσκει το μάθημα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διαθέτοντας προηγούμενη εμπειρία διδασκαλίας στο ίδιο Τμήμα (εαρινό εξάμηνο 2016-2017) στο μάθημα Τουριστικό Μάρκετινγκ.
 
Διαθέτει δημοσιεύσεις σε συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά στις θεματικές της επώνυμης πολιτικής προορισμών, του προσανατολισμού στην αγορά, του εσωτερικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με ομιλίες τόσο για το τουριστικό και ξενοδοχειακό μάρκετινγκ όσο και για την πολιτιστική διπλωματία. Έχει δημοσιεύσει ταξιδιωτικά άρθρα, ως ξένος ανταποκριτής σε διεθνείς κλαδικές εκθέσεις, όπως η ΙΤΒ Berlin [www.itb-berlin.de/en]. Είναι επίσης ιδρυτής και εκδότης του "the voyager voice" [www.thevoyagervoice.com].
 
Από τη θέση του Marketing and Communication Manager στο Corallia [http://www.corallia.org] είχε την ευθύνη της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας του οργανισμού, με εστίαση στις υπηρεσίες των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων καινοτομίας και των δράσεων νεανικής επιχειρηματικότητας. Ως σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ και τουρισμού, εργάστηκε στο πεδίο διαχείρισης προορισμών, δορυφόρων λογαριασμών τουρισμού, ικανοποίησης πελατών και επισκεπτών [Eργαστήριο Mάρκετινγκ— www.alarm.aueb.gr] και συμμετείχε σε δράσεις της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ [www.emac-online.org].
 
Έχει αποτελέσει μέλος σε ομάδες εμπειρογνωμόνων και επιτροπές αξιολόγησης έργων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Διετέλεσε επίσημος εκπρόσωπος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υποψηφίων Διδακτόρων-Νέων Ερευνητών [www.eurodoc.net] και συμμετείχε σε ομάδες εργασίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Χώρου Έρευνας.
 
 
Πλήρες Βιογραφικό: 

Τελευταία ενημέρωση: 09-11-2017

 

* Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά στην ακρίβεια των στοιχείων του συνοπτικού και του πλήρους βιογραφικού των μελών του προσωπικού, όπως αυτά αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στους συντάκτες των βιογραφικών σημειωμάτων.